ГДЗ Українська мова 11 клас О. П. Глазова (2019) |
← Повернутися до розділів |
Назад до 8 | 9 | Вперед до 10 |
Розв'язок:
Вправа 9
Перепишіть, ставлячи подані в дужках прикметники в потрібній граматичній формі. Після кожного прикметника позначте в дужках його відмінок і число. Закінчення прикметника позначте рамкою.
Примітка: Закінчення позначимо жирним червоним шрифтом.
Нині багато говорять про культурну (З.в. одн.) дипломатію. Кожен народ прагне мати своє виразне (З.в. одн.) обличчя на мапі світу. Наприклад, у Франції вам хочеться насолоджуватись не лише чудовою (Ор.в.) архітектурою та смачними (Ор.в., множ.) круасанами, а й французькою (Ор.в., одн.) мовою. Тим часом у Німеччині вам хочеться вже не так поживних (З.в., множ.) сосисок, як саме німецької (З.в., одн.) мови. Тож для нас важливо вписати в цей культурний контекст українську (З.в, одн.) мову, культуру та інші здобутки, які відрізняють нас від великих (Р.в, множ.) і менших (Р.в, множ.) народів світу. Адже кожна з мов витворюється в певній (М.в., одн.) культурі, в особливій і неповторній (М.в., одн.) традиції (За Оксаною Левковою).
Позначте у словах орфограми.
Культурну - шкульгати , сільський;
Хочеться - знається, грається ;
Насолоджуватись - берегтись, грітись;
Французькою - німецькою, український;
Обличчя - знання, піднебення, життя;
Насолоджуватись - проходжати, бджола;
Німеччині - Словаччині, Донеччині, (але Харківщині, Полтавщині);
Поясніть, від чого залежить рід, число й відмінок прикметника.
Відповідь проілюструйте прикладами із вправи. Дивися вправу.