ГДЗ Математика 4 клас С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко (2021) - (1, 2 частина) |
← Повернутися до розділів |
2 | Вперед до 3 |
Розв'язок:
Завдання 2 стор. 59
Розв’яжи задачу 1 двома способами. Зістав задачі 1 і 2. Як їх відмінність вплине на роз в’я зання задачі 2? Розв’яжи задачу 2 двома способами.
1) За 3 сеанси 2 однакові зали розважального комплексу можуть відвідати 120 дітей. Скільки дітей можуть відвідати 1 зал за 1 сеанс?
2) За 3 сеанси 2 однакові зали розважального комплексу можуть відвідати 120 дітей. Скільки дітей можуть відвідати 1 зал за 5 сеансів?
Сашко стверджує, що в розв’язаннях задач 1 і 2 буде хоча б одна однакова дія. Чи можна погодитись із хлопчиком? Поміркуй, як можна розв’язати задачу 2 так, щоб у розв’язаннях задач 1 і 2 були дві однакові дії.
До задачі 2 Оленка склала обернену задачу та роз в’язала її двома способами. Прокоментуй записи дівчинки.
1)
За 3 сеанси 2 зали – 120 д.
За 1 сеанс 1 зал – ? д.
І спосіб:
1) 120 : 3 = 40 (д.) – за 1 сеанс 2 зали;
2) 40 : 2 = 20 (д.)
ІІ спосіб:
1) 120 : 2 = 60 (д.) – за 3 сеанси 1 зал;
2) 60 : 3 = 20 (д.)
Відповідь: 1 зал за 1 сеанс можуть відвідати 20 дітей.
2)
За 3 сеанси 2 зали – 120 д.
За 5 сеансів 1 зал – ? д.
І спосіб:
1) 120 : 3 = 40 (д.) – за 1 сеанс 2 зали;
2) 40 : 2 = 20 (д.) – за 1 сеанс 1 зал;
3) 20 • 5 = 100 (д.)
ІІ спосіб:
1) 120 : 2 = 60 (д.) – за 3 сеанси 1 зал;
2) 60 : 3 = 20 (д.) – за 1 сеанс 1 зал;
3) 20 • 5 = 100 (д.)
Відповідь: 1 зал за 5 сеансів можуть відвідати 100 дітей.
Із Сашком можна погодитися, бо в розв'язаннях задач 1 і 2 дві однакові дії.
Задача Оленки
І спосіб:
1) 100 : 5 = 20 (д.) – за 1 сеанс 1 зал;
2) 20 • 2 = 40 (д.) – за 1 сеанс 2 зали;
3) 40 • 3 = 120 (д.) – за 3 сеанси 2 зали.
ІІ спосіб:
1) 100 : 5 = 20 (д.) – за 1 сеанс 1 зал;
2) 20 • 3 = 60 (д.) – за 3 сеанси 1 зал;
3) 60 • 2 = 120 (д.) – за 3 сеанси 2 зали.
Відповідь: за 3 сеанси 2 зали можуть відвідати 120 дітей.