ГДЗ Українська мова 6 клас Н.Б. Голуб, О.М. Горошкіна (2023) |
← Повернутися до розділів |
Назад до 13 | 14 | Вперед до 15 |
Розв'язок:
Вправа 14. I. Прочитайте текст. Що вам було відомо про скрипку до прочитання тексту? Яка інформація здивувала вас? Чому автор поєднує скрипкові струни зі стихіями, порами року? Який буває настрій у скрипки? Чи любить сучасна молодь слухати гру скрипки? Чому?
До прочитання тексту мені було відомо, що скрипка є струнним інструментом, що має чотири струни і вимагає майстерності для того, щоб здати гармонійні звуки. Інформація, яка здивувала мене, це поєднання скрипкових струн зі стихіями та порами року, аналогія між ними.
Автор поєднує скрипкові струни зі стихіями і порами року, щоб наголосити на багатогранності та різноманітності настроїв, які може передати скрипка. Він порівнює скрипку зі стихіями, що символізують різні елементи природи, а також з порами року, які мають свої особливості та настрої.
Настрій скрипки може бути різним, залежно від того, як її грає скрипаль.
Щодо сучасної молоді, відношення до слухання гри на скрипці може бути різним. Деякі люди, зокрема молодь, можуть цінувати та насолоджуватись класичною музикою, включаючи гру на скрипці, оскільки вона може викликати емоції, перенести у світ музичних образів та створити особливу атмосферу. Однак, інші можуть віддавати перевагу іншим жанрам музики.
II. Випишіть форми слів. Назвіть спільнокореневі слова. Яка їхня роль у тексті? Із чим у вашій уяві асоціюється скрипка?
Форми слів: скрипка, скрипки.
Спільнокореневі слова: скрипка, скрипкових.
У тексті, спільнокореневі слова пов'язані з темою скрипки і музики. Вони доповнюють опис скрипки та її особливостей, надаючи більшу наочність та розмаїття відтвореному образу.
У моїй уяві, скрипка асоціюється з елегантністю, вишуканістю та глибокими емоціями. Вона є символом краси, тонкості та виразності.