ГДЗ Англійська мова 8 клас Г.К. Мітчелл, М. Малкогіанні (2025) |
← Повернутися до розділів |
Назад до p.10 ex.1 | p.10 ex.2 | Вперед до p.11 ex.3 |
Розв'язок:
2. A. Discuss. / Обговоріть.
Do you use technology at school? Which devices do you use?
Чи користуєтеся ви технологіями в школі? Якими пристроями ви користуєтеся?
– Yes, I use technology at school. I use a tablet and a computer.
– Так, я користуюся технологіями в школі. Я користуюся планшетом і комп’ютером.
Do you think students should use their smartphones at school? Why? / Why not?
Чи вважаєте ви, що учні повинні користуватися своїми смартфонами в школі? Чому? / Чому ні?
– No, I don’t think students should use smartphones at school because they can’t concentrate.
– Ні, я не думаю, що учні повинні користуватися смартфонами в школі, бо вони не можуть зосередитися.
B. Read the title and the first paragraph of the article. What is a digital detox challenge? Then read and listen to the whole article and find out more. / Прочитайте заголовок і перший абзац статті. Що таке цифровий детокс-челендж? Потім прочитайте та прослухайте всю статтю та дізнайтеся більше.
It is a challenge where teenagers don’t use the Internet or electronic devices for a week.
Це виклик, коли підлітки не користуються Інтернетом чи електронними пристроями протягом тижня.
C. Read again and answer the questions. / Перечитайте ще раз і дайте відповіді на запитання.
1. How long did the digital detox challenge last?
Скільки тривав челендж цифрової детоксикації?
→ One week.
→ Один тиждень.
2. According to Hamilton, what do teenagers use their phones for?
За словами Гамільтона, для чого підлітки використовують свої телефони?
→ To listen to music, watch videos, download apps, talk to friends, use the Internet and social media.
→ Щоб слухати музику, дивитися відео, завантажувати програми, спілкуватися з друзями, користуватися Інтернетом та соціальними мережами.
3. What does Hamilton think teens must do?
Що, на думку Гамільтона, повинні робити підлітки?
→ Find the right balance and connect more with the world around them.
→ Знайти правильний баланс і більше спілкуватися зі світом навколо них.
4. How did Brian feel at the beginning of the challenge?
Як почувався Браян на початку челенджу?
→ He felt very anxious.
→ Він відчував сильну тривогу.
5. What did Jane do in her free time during the challenge?
Чим займалася Джейн у вільний час під час челенджу?
→ She read books, rode her bike and painted.
→ Вона читала книги, їздила на велосипеді та малювала.
6. What changed for Leslie and her friends after the challenge?
Що змінилося для Леслі та її друзів після челенджу?
→ They stopped checking their phones all the time and talked more.
→ Вони перестали постійно перевіряти свої телефони та більше розмовляли.