ГДЗ Англійська мова 8 клас Г.К. Мітчелл, М. Малкогіанні (2025)

← Повернутися до розділів

Розв'язок:

2. A. Discuss. / Обговоріть.

Do you use technology at school? Which devices do you use?
Чи користуєтеся ви технологіями в школі? Якими пристроями ви користуєтеся?

– Yes, I use technology at school. I use a tablet and a computer.
– Так, я користуюся технологіями в школі. Я користуюся планшетом і комп’ютером.

Do you think students should use their smartphones at school? Why? / Why not?
Чи вважаєте ви, що учні повинні користуватися своїми смартфонами в школі? Чому? / Чому ні?

– No, I don’t think students should use smartphones at school because they can’t concentrate.
– Ні, я не думаю, що учні повинні користуватися смартфонами в школі, бо вони не можуть зосередитися.

B. Read the title and the first paragraph of the article. What is a digital detox challenge? Then read and listen to the whole article and find out more. / Прочитайте заголовок і перший абзац статті. Що таке цифровий детокс-челендж? Потім прочитайте та прослухайте всю статтю та дізнайтеся більше.

It is a challenge where teenagers don’t use the Internet or electronic devices for a week.

Це виклик, коли підлітки не користуються Інтернетом чи електронними пристроями протягом тижня.

C. Read again and answer the questions. / Перечитайте ще раз і дайте відповіді на запитання.

1. How long did the digital detox challenge last? 
Скільки тривав челендж цифрової детоксикації?

→ One week.
→ Один тиждень.

2. According to Hamilton, what do teenagers use their phones for?
За словами Гамільтона, для чого підлітки використовують свої телефони?

→ To listen to music, watch videos, download apps, talk to friends, use the Internet and social media.
→ Щоб слухати музику, дивитися відео, завантажувати програми, спілкуватися з друзями, користуватися Інтернетом та соціальними мережами.

3. What does Hamilton think teens must do?
Що, на думку Гамільтона, повинні робити підлітки?

→ Find the right balance and connect more with the world around them.
→ Знайти правильний баланс і більше спілкуватися зі світом навколо них.

4. How did Brian feel at the beginning of the challenge?
Як почувався Браян на початку челенджу?

→ He felt very anxious.
→ Він відчував сильну тривогу.

5. What did Jane do in her free time during the challenge?
Чим займалася Джейн у вільний час під час челенджу?

→ She read books, rode her bike and painted.
→ Вона читала книги, їздила на велосипеді та малювала.

6. What changed for Leslie and her friends after the challenge?
Що змінилося для Леслі та її друзів після челенджу?

→ They stopped checking their phones all the time and talked more.
→ Вони перестали постійно перевіряти свої телефони та більше розмовляли.