ГДЗ Географія 8 клас Т.Г. Гільберг, А.І. Довгань (2025)

← Повернутися до розділів

Розв'язок:

§ 2. Як підготувати проєкт з географії пригадайте, які проєкти ви реалізовували у попередніх класах.

У яких проєктах вам комфортніше працювати: групових чи індивідуальних?

Мені комфортніше працювати у групових проєктах, адже можна об’єднати знання та вміння кількох людей, розподілити обов’язки та допомагати одне одному. Але індивідуальні проєкти дозволяють працювати у своєму темпі та розвивати самостійність.

Яких правил потрібно дотримуватися під час проєктної роботи?

  • Чітко визначити тему та мету проєкту;
  • Розподілити обов’язки між учасниками;
  • Дотримуватися плану реалізації;
  • Використовувати достовірні джерела інформації;
  • Працювати злагоджено, поважаючи думку інших;
  • Дотримуватися термінів виконання;
  • Оформлювати матеріал у зручній і зрозумілій формі.

План реалізації проєкту

  1. Створення робочої групи;
  2. Вибір і обговорення теми;
  3. Визначення цілей та завдань;
  4. Пошук і аналіз джерел;
  5. Планування дій і розподіл обов’язків;
  6. Виконання завдань поетапно;
  7. Аналіз отриманої інформації;
  8. Формулювання висновків;
  9. Оформлення проєкту;
  10. Презентація проєкту;
  11. Обговорення та оцінювання.

Орієнтовна підготовка проєкту на тему: "Географічні рекорди моєї області" (Київська область, м. Біла Церква)

Тема: Географічні рекорди Київської області.

Мета: Зібрати та систематизувати інформацію про природні та антропогенні рекорди Київщини.

Об’єкт дослідження: територія Київської області.

Предмет дослідження: унікальні природні об’єкти та рекорди області.

Джерела інформації: географічні довідники, туристичні сайти, краєзнавчі книги, інтерв’ю з місцевими жителями.

Приклади рекордів:

  • Найбільший дендропарк України – «Олександрія» у Білій Церкві;
  • Річка Рось – одна з найчистіших приток Дніпра;
  • Найстаріша липа Київщини у селі Шамраївка (вік понад 400 років);
  • Очікуваний результат: презентація з фото, картою розташування об’єктів та описом їх значення.

Інші вправи:

стор.4 §1 стор.9 §2