ГДЗ Зарубіжна література 8 клас Н.Р. Міляновська (2025) |
← Повернутися до розділів |
Назад до стор. 86 | стор. 94 | Вперед до стор. 100 |
Розв'язок:
ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНҐСТОН
Частина перша
ЗАПИТАННЯ і ЗАВДАННЯ
1. Як змінилося ставлення Джонатана до польотів після зустрічі з осяйними чайками?
Після зустрічі з осяйними чайками Джонатан став сприймати політ як шлях до самовдосконалення, свободи та духовного розвитку, а не лише як фізичну вправу чи засіб для виживання. Він зрозумів, що політ може бути способом пізнання себе та світу.
2. Знайдіть у тексті слова Саллівана, які пояснюють мету осяйних птахів.
Слова Саллівана: «Ми навчаємо тих, хто прагне досконалості, допомагаючи їм піднятися над обмеженнями зграї».
Ці слова пояснюють, що мета осяйних птахів – навчати молодих чайок самовдосконаленню, розвитку свободи та духовних якостей.
3. Учитель Салліван сказав Джонатану: «...Ми вибираємо для себе наступний світ завдяки тому, чого навчились у попередньому. Не навчишся нічого — і наступний світ не буде нічим різнитися від попереднього, і в ньому тебе чекатимуть ті самі перешкоди і свинцевий тягар незнання». Як ви розумієте його слова?
Ці слова означають, що досвід і знання, здобуті в одному житті, впливають на якість наступного життя. Якщо птах (або людина) не навчиться чомусь важливому, він знову зіткнеться з тими самими проблемами. Це підкреслює цінність навчання і самовдосконалення.
4. Салліван говорить, що кожній чайці доведеться прожити тисячу життів. Для чого птахи будуть народжуватися знову і знову на землі? За яких умов вони зможуть перейти у наступний світ?
Птахи народжуються знову, щоб здобути досвід, навчитися літати, пізнати свободу і доброту, вдосконалюючи свої вміння та духовні якості. Перейти у наступний світ вони можуть тільки після того, як навчаться і стануть досконалими у своєму розвитку.
5. Чи можна назвати Старійшину Чіанга духовним наставником Джонатана? Відповідь обґрунтуйте.
Так, можна. Старійшина Чіанг наставляє Джонатана, навчає його новим способам польоту, духовним принципам і самовдосконаленню, допомагає розкрити потенціал героя, виконуючи роль духовного наставника.
6. Поміркуйте: якби самітник Джонатан не зустрівся зі своїми вчителями, як би це вплинуло на його подальшу долю?
Якби він не зустрів наставників, Джонатан не зміг би пізнати вищого сенсу польоту і життя, залишився б обмеженим рамками зграї, ймовірно, повернувся б до звичного існування без духовного розвитку і самовдосконалення.
7. Чому Джонатан хотів повернутися на Землю до Зграї?
Він хотів повернутися, щоб поділитися знаннями і досвідом, навчити інших чайок польоту та самовдосконаленню, а також показати, що можна жити вільно і не боятися відмінностей.
8. Прокоментуйте рядки: «І що більше Джонатан учився доброті, то глибше він пізнавав сутність любові й чимдалі дужче хотів повернутися на Землю»?
Ці слова означають, що духовне зростання і розвиток внутрішніх якостей роблять істину доброту і любов зрозумілою і цінною. Чим більше Джонатан пізнавав доброту, тим сильніше він відчував потребу поширювати її серед інших і ділитися знаннями зі своєю зграєю.