ГДЗ Зарубіжна література 7 клас Є. В. Волощук, О. М. Слободянюк (2024) |
← Повернутися до розділів |
Назад до ст.30 (3-4) | ст.30 (5-6) | Вперед до ст.30 (7-8) |
Розв'язок:
Сторінка 30 (5 - 6)
Запитання і завдання до прочитаного
5. Яке ставлення Христа до людей та їхніх потреб засвідчує чудо з п’ятьма хлібами? А яку роль у цьому епізоді відіграли учні Ісуса Христа? Чому Ісус Христос наказав зібрати решту хліба та риби в кошики? Які життєві правила утверджуються в цій деталі? Існує твердження, що, долучивши учнів до здійсненого чуда, Христос тим самим показав, що для того, щоб скористатися Божою допомогою, люди самі мають попрацювати. Які підтвердження цьому тлумаченню можна знайти в прочитаній оповіді?
Чудо з п’ятьма хлібами демонструє співчуття і турботу Ісуса Христа про людей та їхні потреби. Він не лише навчав їх, але й забезпечив їжу, коли вони були голодні. Це показує, що Христос дбає про всі аспекти життя людини.
Учні Ісуса відіграли важливу роль в цьому епізоді. Вони допомагали організувати людей, роздавати їжу і збирати залишки. Це підкреслює, що вони були активними учасниками чуда і вчилися співпрацювати з Ісусом.
Ісус наказав зібрати решту хліба та риби в кошики, щоб нічого не пропало. Це вчить нас цінувати ресурси й не марнувати їх. Життєві правила, які утверджуються в цій деталі, включають економність і вдячність за те, що маємо.
Тлумачення, що для отримання Божої допомоги люди мають самі попрацювати, підтверджується тим, що учні активно брали участь у чуді. Вони не просто спостерігали, а виконували конкретні завдання, що підкреслює важливість людських зусиль у співпраці з Божою волею.
6. Поміркуймо! В оповіді натовп, що зібрався на проповідь Христа, порівнюється з вівцями без пастуха. Як ви розумієте зміст цього порівняння?
Це порівняння означає, що люди потребували духовного провідника і настанов, як вівці потребують пастуха, щоб не заблукати.