ГДЗ Зарубіжна література 7 клас Є. В. Волощук, О. М. Слободянюк (2024) |
← Повернутися до розділів |
Назад до ст.8 (8) | ст.9 |
Розв'язок:
Сторінка 9
Скориставшись посиланням https://cutt.ly/ow7vuJzo або QR-кодом, перегляньте уривок з кінофільму «Титанік» про останні хвилини катастрофи. Які деталі, використані режисером, підкреслюють трагічну атмосферу? Що в поведінці головних героїв, Рози та Джека, вселяє надію на порятунок?
У фільмі “Титанік” режисера Джеймса Кемерона, останні хвилини катастрофи зображені з великою драматичністю та емоційною насиченістю, що підкреслює трагічну атмосферу подій. Деталі, які використовує режисер для створення цієї атмосфери, включають:
- Музика: Емоційний саундтрек, що супроводжує сцени, глибоко впливає на глядачів, підкреслюючи трагедію моменту.
- Візуальні ефекти: Зображення корабля, що повільно занурюється у холодні води Атлантики, відчай людей на борту, які намагаються врятуватися.
- Емоційні реакції персонажів: Зображення страху, паніки, а також моментів героїзму та самопожертви серед пасажирів і екіпажу.
- Контраст між класами: Різниця у долях пасажирів першого класу та тих, хто знаходиться в трюмі, що також підкреслює соціальну несправедливість.
Що стосується поведінки головних героїв, Рози та Джека, то вони демонструють незламну волю до життя та любов, яка дає їм сили в найважчі моменти. Надію на порятунок вселяє:
- Взаємопідтримка: Вони підтримують один одного, попри катастрофу, що розгортається навколо.
- Любов та самопожертва: Джек допомагає Розі знайти місце на дошці у воді, що символізує його любов і готовність жертвувати собою заради її життя.
- Сила духу Рози: Навіть після трагічної втрати, вона знаходить у собі сили жити далі, як обіцяла Джеку, що символізує надію на нове життя після трагедії.
Ці елементи разом створюють глибоко емоційну картину, де, попри трагедію та втрати, любов і надія на порятунок залишаються вічними.
Знайдіть в інтернеті та перегляньте комедію «Сам удома». Підготуйте розповідь про найкумедніші епізоди стрічки.
“Сам удома” - це історія маленького хлопчика на ім’я Кевін Маккалістер (Маколей Калкін), який випадково залишився вдома сам на Різдво, коли його велика родина вирушила на канікули до Парижа. Виявившись один, Кевін виявляє неймовірну винахідливість, захищаючи свій дім від двох не надто розумних злодіїв - Гаррі та Марва.
Найкумедніші епізоди:
- Планування пасток: Один з найсмішніших моментів - це коли Кевін готує свій будинок до оборони, створюючи різноманітні пастки. Його серйозність та винахідливість в цій ситуації викликають сміх.
- Злодії отримують по заслугах: Кожен раз, коли Гаррі (Джо Пеші) та Марв (Деніел Стерн) намагаються проникнути до будинку та потрапляють у чергову пастку, викликає сміх. Особливо запам’ятовуються моменти, коли Марв ступає на іграшкові машинки та залізні машинки, а Гаррі обпікається від дверної ручки, нагрітої червоним.
- Сцена з фейковою вечіркою: Кевін використовує манекени та інші предмети, щоб створити ілюзію вечірки в будинку, відлякуючи злодіїв. Його креативність та спосіб, яким він це робить, дуже смішні.
- Використання фільму “Крикливі різдвяні канікули”: Кевін використовує звуки з фільму, який дивиться вдома, щоб налякати піцу-боя та злодіїв, імітуючи голоси дорослих. Це один з найвеселіших моментів.
Скориставшись посиланням http://surl.li/kozei або QR-кодом, прослухайте спочатку уривок з «Героїчної симфонії» Л. ван Бетховена. Чому, на вашу думку, ця симфонія отримала назву «Героїчна»? Які почуття вона у вас викликає?
Ця симфонія була написана в період 1803-1804 років і спочатку була присвячена Наполеону Бонапарту, якого Бетховен сприймав як втілення демократичних і антимонархічних ідеалів та героїчної боротьби за свободу. Однак, коли Наполеон проголосив себе імператором, Бетховен розчарувався в ньому і відмовився від присвяти, але назва “Героїчна” залишилася, оскільки вона відображала масштабність, силу та новаторство твору, який відкрив нову еру в симфонічній музиці.
Симфонія викликає почуття величі та енергії, її динамічність і масштабність можуть надихати на думки про героїчні вчинки та історичні події. Музика може викликати в слухача почуття боротьби, торжества, а також роздуми про історичні зміни та великих особистостей, які вплинули на хід історії.
Скориставшись посиланням http://surl.li/kovxe або QR-кодом, прослухайте «Музичний жарт» Й. С. Баха. Пригадайте з курсу «Мистецтво», які засоби музичної виразності (мелодія, гармонія, темп, тембр, динамічні відтінки) створюють відчуття життєрадісності. Які відтінки сміху ви відчули, слухаючи п’єсу?
Засоби музичної виразності:
- Мелодія: Жваві та легкі мелодійні лінії, часто з використанням стрибкоподібних інтервалів, можуть викликати відчуття радості та безтурботності.
- Гармонія: Гармонійні послідовності, які включають яскраві та мажорні акорди, сприяють створенню позитивного настрою.
- Темп: Швидкий та ритмічний темп п’єси може викликати відчуття енергії та веселощів.
- Тембр: Використання різних музичних інструментів з унікальними тембрами може додати колориту та різноманітності звучанню, що також сприяє життєрадісному настрою.
- Динамічні відтінки: Чергування гучних та тихих динамічних відтінків може створювати враження музичного діалогу або гри, що викликає усмішку.
Відтінки сміху:
Прослуховування “Музичного жарту” може викликати різні відтінки сміху, такі як:
- Легкий сміх: Відчуття легкості та грайливості, яке виникає з веселої мелодії.
- Жартівливий сміх: Музичні сюрпризи та несподівані повороти можуть викликати відчуття гумору.
- Радісний сміх: Загальна атмосфера твору може викликати радість та відчуття святковості.
Ці елементи разом створюють відчуття життєрадісності та гумору, які є характерними для “Музичного жарту” Й.С. Баха.